Monday, April 19, 2010

Salam & PAGI!
Hari ini spt biasa tiada yg istimewa, bgn lebih awal untuk maskkan alif punya makanan n siapkn skali babah punya sbb mama asgment spi mlm.
smlm teman kak netty g shooting dgn kak eja n baby sempena hari ibu, malangnya aku telah dimalukan dgn satu insiden. semuanya gara2 bautanku sendiri. ada pula g sebut soda bikarbonat. lain yg nk di sebut lain pula yg terkelur. kan dah termalu sendiri. kena pula husbnk kak eja ketawa, malu aku huhuhuhu.
lepas tu, bila aku update status dlm FB psl tu, semua membe gelak sakan, siap nk dtg opis awal semata2 nk gelakkan aku. Hampeh betul diorg ni. mentang2 aku selelau kenakan diorg, kali ini apa lg ambik peluang la tu.
selain hal tu, smlm aku jg dpt 'surat cinta' dr sapa ntah, sbbnya aku parking terlebih, konon susah org nak keluar masuk pdahal bkn la byk sgt aku 'mkn' jln diorg. sj je, ni mesti kes x pandai bw keta. tu yg meroyan bukan main bila org parking terlebih.
pastu bila diajukan kan kat hubby, agaknya aku terlebih mengomel psl tu, dia pun apa lg mls nk dgr so ckp "kalu susah sgt' blik dok kg la senang. hmmm aku x sure tu saja nk suruh aku diam or nk pujuk sbb bini tgh hangin keh keh keh keh. apa nak buat nasib bdn, lot parking yg ptt dpt dah di ambik org sbb masuk lambt, agaknya diorg ingt xde org nk parking tu yg suka hati letak keta diorg. agak2 la klu owner lama pindah n ada org baru masuk, sah2lah nnti akan parking kat situ, tkkan nak letak kotak besar kot semata-mata nak 'chop'parking tu sementara nk masuk umh baru. kebetulan sblm ni masuk umh baru lambt, hujung bln baru masuk umh, so awal bulan dh ada org rembat parking tu. ni terpaksa tgu bulan 5 ada org pindah n dpt parking. geram tul, dah dpt parking masing2 nk jg parking org, beli keta 1 cukuplah ni x belagak nk keta spi 2-3 pastu sesuka ati ambik parking, pandai lak tu g letak keta kat situ x ubah2 dh. tkt owner baru ambik la tu. mmemg poyo tul diorg ni, xde eksedaran sivik tul.

0 comments:

Post a Comment