Friday, April 2, 2010

Lamanya tidak menulis di entry ini, bukannya apa tuntutan kerja di tambah pula dgn penyakit 'M' yg begitu kuat melanda, so blog ini akhirnya blog ni di selaputi dgn sawang heheheh. bila kak netty tunjukkan blog baru dia, mulalah perasaan berkobar-kobar utk up date baru.
Hari ini masuk seminggu aku duduk umha baru @kuaters bomba. mmg syok sbb umah luas. tp masih byk brg yg belum di kemas, semua di longgok ke bilik belakang. Tak ada kesempatan asyik bz dgn kj n asgment kat luar. apa nak buat inilah nasib org yg bz hehehehe.
Cuma aku geram dgn tuan umh lama, dahlah asyik dok paksa (cara lembut kononnya tp aku x suka) suruh keluar awal sbb dia nk renovate umh tu, konon sebab nk naikkan harga sewa. mujur kamid h keluar time tu, pdhal dia kalu boleh x nak bg kami pindah. yelah dulu dah asyik terkena ngan penyewa lama yg buat perangai x nk byr, so bila dpt penyewa baik mcm kami (cewah perasan) syokla. alih2 bila kmi nk pindah, dia mula panas bontot.
wpun hampir semua brg dah angkat tgal yg kecik2 ja, dia tetap jg suruh angkat cpt, masalahnya dia hanya anta msg, klu berdepan, boleh pula ckp x kisah angkat lambt pun. hampeh tul. semalam dia anta msg kat aku (sbb laki aku tu susah nk angkt tel hehehe) suruh bgtau lakiku angkat semua, alih2 aku geram terus aku reply. ayatnya berbunyi begini "ok nanti sy bgtau azahar, memang kami akan angkat semau esok (ari jumaat), so lps dh angkats emua brg, bolehlah abg wan byr duit deposit api air rm200 tu ye lama br dia reply 'ok'. ha tau pun takut, klu jumpa asyik ngelat nk byr duit, kang dh kena ngan aku, padan muka. bila ckp kat lakiku, dia kata 'sabar yang bw mengucap' hehehehe. hampeh tul.
oklah dh tamat sesi luahan perasaan ari ni, cuma sedih n geram kat kak netty sbb x bw juga novel jaja & din ari ni. aku dh x lrt menunggu, nampaknya balik dr opis ni aku nk g MHP kat SACC Mall, rasanya ada jual. x nk kwn ngan kak net seminggu huhuhu

0 comments:

Post a Comment