Monday, February 2, 2009

gathering susuibu.com

ari ahad lepas aku sempat luangkan masa bergathering dgn geng susibu.com. memang best, wpun terpaksa bgn awal mcm nk g kj, tp puas sbb dpt kenal ramai.
x sangka diorg semua peramah dan baik-2 belaka. malah siap dpt info psl breast feed lg. x ketinggalan kak kamariah moderator susuibu.com turut turun padang ari tu. ingatkan dh tua, tp muda lg. paling suka kat tahi lalat dia hehehe.
mcm mana aku boleh terjebak dlm forum susuibu.com, semuanya hasil bacaan dlm majalah Pa@ma. dr situ aku mula mengenali susuibu.com dn byk tips aku boleh dpt dari situ selain dpt chatting ngan diorg. oraitlah kan boleh lepas tensen skit.
nak tengok gambar2 hasil gathering tu. nnti aku akan loadkan. buat masa skrg sabo dulu sbb x tau cmner nk loadkan gambar tu huhuhu

0 comments:

Post a Comment